Trzecie rozszerzenie - Ostatni Bastion - to okazja, by poznać nowe oblicze Strefy Mroku, dzięki wprowadzeniu trybu dla 16 graczy. Połączcie swoje siły, aby zdobyć i utrzymać pozycje. Czeka także nowy najazd "Skradziona łączność", broń i wyposażenie!