To Leave
Szybuj przez ponad 80 wspaniale zaprojektowanych map, korzystając z "latających drzwi" Harma. To Twoja ścieżka i jedyny środek transportu. Pamiętaj! Są bardzo delikatne i muszą być traktowane z najwyższą ostrożnością. Podróżuj przez Mroczną Pustkę i odkrywaj ukryte przekazy oraz symbolikę wplecioną w rozgrywkę. Rzuć sobie wyzwanie i zrozum rozdzierającą serce prawdę o życiu Harma.