Tinykin
Milo przybywa na Ziemię, gdzie przekonuje się, że jest za mały, wszyscy zaginęli bez śladu, a od 1991 roku nie minął ani jeden dzień! Połącz siły z tajemniczym ludem maciupków i skorzystaj z ich mocy, aby tworzyć drabiny, pomosty, wybuchy i o wiele więcej! Odnajdź drogę do domu, która wiedzie przez mrówczą metropolię, i odkryj największy z sekretów Ziemi! – Przemierzaj miasta mrówek, żuków i innych owadów, jakie zbudowano wewnątrz olbrzymiego domu – Poznawaj na każdym kroku nowe postacie i odkrywaj ich historie – Złap przeszło sto maciupków w każdym z miast i użyj ich zdolności specjalnych, aby wspinać się wyżej, wyważać drzwi i rozwiązywać problemy miasta! – Ślizgaj się na mydlidesce Milo! Skacz, grinduj i lataj po domu – Zbieraj ulepszenia, aby udoskonalić bańkoplecak Milo, rozbudować Muzeum Ardwin i ukończyć tajemniczą maszynę Ridmiego!