Tiny Hands Adventure
Borti mieszka w Dinoburgu, ma wielu przyjaciół i uwielbia grać w piłkę nożną ze swoją szkolną drużyną. Lecz jest jedna rzecz, którą Borti chciałby zmienić – chciałby mieć dłuższe ręce! Wyrusz z małym przyjacielem w przygodę, aby odnaleźć najlepszy zamiennik dla jego malutkich dłoni i ramion. Odwiedzaj unikalne światy, znajdź wszystkie ukryte elementy i staw czoła bossom podczas wyprawy po marzenia. Przygoda właśnie się zaczyna!