Tin Hearts Demo
Za każdym genialnym wynalazkiem kryje się niesamowita historia. Twórcy uznanej przez krytyków serii Fable przedstawiają Tin Hearts – wciągającą grę logiczną opowiadającą porywającą historię o miłości i kompromisie. Poprowadź oddział psotliwych żołnierzyków przez świat pełen piękna, magii i tajemnic, używając szeregu fantastycznych, innowacyjnych wynalazków, aby odbijać się, strzelać i szybować do celu. Maszeruj przez ponad 40 poziomów zaginających czasoprzestrzeń, wymagających zagadek i twórz nowe ścieżki dla Twoich zabawek. Rozwiązuj coraz bardziej złożone zagadki, aby odkryć emocjonującą historię Alberta Butterwortha – genialnego wynalazcy z epoki wiktoriańskiej. ROZWIĄZUJ ZAGADKI: Używaj zabawkowych armat, aby utorować sobie drogę, odbijaj się od bębenków i manipuluj urządzeniami do nadmuchiwania balonów, aby pomóc żołnierzykom dotrzeć na miejsce! ODKRYJ HISTORIĘ: Poznaj poruszającą, toczącą się na przestrzeni wielu pokoleń i wymiarów historię misternie wkomponowaną w świat gry logicznej. Ślady są wszędzie – szukaj ich podczas podróży, a odkryjesz głęboką, znakomicie udźwiękowioną i animowaną opowieść w trzech aktach. WEJDŹ DO ŚWIATA MAGII: Poczuj się jak dziecko w sklepie z zabawkami i wejdź do świata pełnego magii i piękna. Zanurz się w magicznym, pełnym uroku i nostalgii świecie alternatywnej wersji epoki wiktoriańskiej UŻYJ WYOBRAŹNI: Odblokuj moce, aby kontrolować przedmioty w świecie – od klocków po bębenki i pociągi. Łącz przedmioty na ciekawe sposoby, budując ścieżki do wyjścia dla Twoich nieustraszonych żołnierzyków, i odkryj tajemnice ich przeszłości. KONTROLUJ CZAS: Wstrzymuj, przyśpieszaj i cofaj bieg czasu, aby zmienić skutki Twoich działań i rozwiązać coraz bardziej skomplikowane zagadki. DELEKTUJ SIĘ NIEZAPOMNIANĄ ŚCIEŻKĄ DŹWIĘKOWĄ: Rozwiązuj relaksujące zagadki we własnym tempie, słuchając pięknej ścieżki dźwiękowej nagradzanego kompozytora Matthewa Chastneya, który pracował nad tytułami takimi jak „JOKER”, „Chernobyl” i „Bridgerton”. WCIĄGAJĄCY TRYB VR: Doświadcz stworzonej specjalnie z myślą o rzeczywistości wirtualnej wersji VR gry, w której gracze mogą w pełni zanurzyć się w pięknym świecie Tin Hearts. Bezpośrednio wchodź w interakcję z elementami gry, dotykając przedmiotów i czując je, lub fizycznie przybliż się, aby podziwiać zapierające dech w piersiach lokalizacje i urocze zabawki. GRA TWÓRCÓW FABLE: Tin Hearts została stworzona przez byłych członków niezwykle utalentowanego zespołu Lionhead Studios odpowiedzialnego za uznaną przez krytyków serię Fable.