Tin Can - Original Tracks
Nawet gdy jesteś bliski śmierci w kosmosie, sam w swojej ciemnej kapsule, ścieżka dźwiękowa Thomasa Barrandona zawsze rozgrzeje twoje serce. Posłuchaj jej na odtwarzaczu muzycznym.