Time Loader
Time Loader to narracyjna platformówka z łamigłówkami, małymi robotami, alternatywnymi rzeczywistościami, nostalgiczną muzyką i prymitywną technologią z lat 90.! Sterując małym robotem cofniesz się do lat 90., aby zapobiec tragicznemu wypadkowi. Zbadaj dom swojego twórcy, rozwiązuj łamigłówki, zdobywaj unikalne i potężne ulepszenia oraz oglądaj zwykłe przedmioty gospodarstwa domowego z zupełnie nowej perspektywy! Ale pamiętaj: ingerencja w czas niesie poważne konsekwencje. Może uda ci się zmienić przeszłość, ale czy poradzisz z konsekwencjami takich działań?