Tiles ❒
Tiles to szybka gra łamigłówka, która zarazem zawróci Ci w głowie i rozgrzeje koniuszki Twoich palców! Graj To proste: Przedostań się od zielonego kafelka do czerwonego, udrażniając sobie drogę z niebieskich kafelków pomiędzy nimi. Przede wszystkim uważaj na ruchy, ponieważ możesz ich później żałować. Ach, lepiej zrób to szybko, ponieważ grunt pod Twoimi nogami właśnie się zapada! Buduj Możesz również tworzyć własne wyzwania, posługując się w pełni wyposażonym edytorem poziomów. Każdy poziom dostępny w grze był, co ciekawe, stworzony przy pomocy wewnętrznego edytora. Udostępniaj Zabawa dopiero się rozpoczyna, ponieważ masz możliwość udostępniania swoich wyzwań i dzielenia się nimi z całym światem! Możesz również grać na poziomach stworzonych przez innych graczy na ich komputerach i odwrotnie.