Thunder Kid: Hunt for the Robot Emperor
Zmierz się z siłami Imperium Robotów w akcji low-poly run ‘n’ gun! W roku 201X wojna spustoszyła już znaczną część kontynentu. Niekontrolowana SI zbuntowała się przeciwko swoim twórcom i prowadzi armię robotów, aby podbić część Ameryki Północnej znaną jako Imperium Robotów. Od młodości szkolony jako agent sprawiedliwości, Thunder Kid zostaje wysłany do walki z robotami. Musi powstrzymać imperium przed podbiciem całego świata! Thunder Kid to gra akcji low-poly 3D run ‘n’ gun sterowana zza pleców głównego bohatera. Gra zmienia perspektywę klasycznych pozycji z gatunku i dodaje elementy bullet hell, jednocześnie zachowując najlepsze cechy! Jako Thunder Kid musisz biegać, skakać i strzelać, aby przebić się przez wiele kolorowych, zróżnicowanych środowisk 3D, od lasów i jaskiń po klify i metropolie. Niszcz wrogie roboty i potężnych przeciwników w unikatowej mieszance w stylu retro!