Thea bundle
Thea 2: The Shattering to kontynuacja udanego tytułu Thea: The Awakening, który przenosi ideę innowacyjnej hybrydy gatunku, z elementami turowej, strategii 4X, survivalu, RPG i gry karcianej, na zupełnie nowy i bardziej dopracowany poziom. Thea: The Awakening to turowa gra strategiczna w świecie słowiańskich legend oraz niebezpieczeństw zrodzonych w wyniku niszczycielskiej Ciemności, która spowiła i zniszczyła wszystko, co istniało przed jej nadejściem. Okolica terroryzowana jest przez strzygi, nocne mary oraz czarownice, lecz brak jest bohaterów, zabójców potworów oraz wielkich armii, mogących stawić czoła niebezpieczeństwom. Do swej dyspozycji masz zaledwie garstkę przerażonych i głodnych wieśniaków, którzy chcą po prostu przetrwać. Jesteś ich ostatnią nadzieją!