The Z Axis: Continuum
Ucieknij z przedziwnego świata obracając wszechświatem. Używaj portali, fizyki, czasu i klonów, bo podłogi stają się ścianami, ściany stają się sufitami, lewe idą w dół, a prawe unoszą się do góry. Manipulujesz czasem i przestrzenią według woli, ale czy masz umysł, aby rozwiązać wypaczoną rzeczywistość, która Cię więzi? Zagraj w platformówkę do układania puzzli 2D, zainspirowaną portalem, która rozpoczęła się jako popularne wejście do jamu i od tego czasu rozwinęła się w 30-stopniową potworność, która stała się rzeczywistością. Wszystkie poziomy są starannie wykonane ręcznie (nie generowane losowo), aby rzucić wyzwanie nawet najbardziej doświadczonym fanom platformówek, którzy rozumieją fizykę, czas i przestrzeń. (Menu są w języku angielskim)