The Way
The Way to dwuwymiarowa platformówka w stylu pixel-art, nawiązująca do klasycznych pozycji gatunku, takich jak Another World, Heart of Darkness oraz Flashback. Gra opowiada historię członka drużyny badaczy kosmosu, który stracił swą ukochaną i nie może się pogodzić z jej śmiercią. Podczas jednej z misji odkrywa on starożytne zapiski świadczące o istnieniu metody na pozyskanie wiecznego życia. Z nadzieją na odzyskanie ukochanej, bohater postanawia powrócić na obcą planetę. Planeta kryje jednak wiele tajemnic i niebezpieczeństw, którym musi stawić czoła.