The Walking Dead: Season Two
Kontynuacja Gry Roku 2012 to ciąg dalszy opowieści o dziewczynce imieniem Clementine, która stała się sierotą w rezultacie apokalipsy żywych trupów i musi sama zadbać o siebie, aby przetrwać w bezwzględnym świecie. Wciel się w Clementine, poznaj kolejnych bohaterów, którzy przeżyli, odkrywaj nowe miejsca i podejmuj dramatyczne decyzje w tej pięcioczęściowej serii o konsekwencjach trudnych wyborów.