Żywe trupy zalewają obóz New Frontier, co stawia Javiera, Clementine i ich sprzymierzeńców w trudnej sytuacji. Napięcie w rodzinie Garcia dochodzi do punktu krytycznego. Pamiętając przeszłe obietnice, komu zaufasz i kogo będziesz chronił? W „Z Szubienicy”, wspaniałym finale The Walking Dead: A New Frontier, zrozumiesz, jak poważne mogą być konsekwencje twojego zachowania... Odcinek piąty pięcioczęściowej gry seryjnej. Zakup tej dodatkowej zawartości wymaga The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1.