The Surge - Windows 10 version
Witamy w CREO, megakorporacji ratującej świat! W pierwszym dniu pracy w wyniku nieszczęśliwego zdarzenia tracisz przytomność… i budzisz się w zniszczonej części kompleksu, wyposażony w ciężki egzoszkielet. Roboty zwariowały, a szaleni, wzmocnieni technologicznie współpracownicy i złowroga SI pragną twojej śmierci. Pokonuj zabójczych wrogów i ogromnych bossów w zaciętych i krwawych walkach wręcz. Atakuj i odcinaj kończyny swoich przeciwników dzięki ultranowoczesnemu systemowi pozyskiwania przedmiotów! Wybieraj uzbrojenie, ulepszaj je, twórz nowe rodzaje broni i pancerzy z części zdobytych na wrogach i zwiększaj swoją siłę, korzystając z oryginalnego systemu rozwoju postaci.