The Sun and Moon
Gra "The Sun and Moon" zwyciężczyni konkursu gier Ludum Dare 29, jest platformówką o wyjątkowej koncepcji: możesz nurkować pod ziemię. Pęd jest zachowany, ale grawitacja działa odwrotnie, dzięki czemu można się rzucać wysoko w powietrze lub głęboko pod powierzchnię ziemi.