The Sojourn
Opowieść o świetle i mroku oraz naturze rzeczy. Wybierz się w magiczną podróż po zmuszającej do myślenia grze logicznej i pełnym barw świecie światła i cieni. W grze The Sojourn docierasz do tajemniczej krainy, w której światło jest twoim przewodnikiem. Wkrótce okazuje się, że jest to świat pełen wyzwań. Musisz im sprostać i pokonywać coraz trudniejsze przeszkody, aby odkryć naturę rzeczy.