The Persistence
The Persistence stawia ci wyzwanie przetrwania na pokładzie skazanego na zagładę statku kolonii kosmicznej w roku 2521. Dryfujący, uszkodzony i znajdujący się w polu grawitacyjnym czarnej dziury „The Persistence” został opanowany przez załogę przekształconą w zabójcze potworności. Jako klon oficera bezpieczeństwa Zimri Eder musisz przedostać się na dolne pokłady, aby naprawić uszkodzone systemy i zapobiec rozerwaniu statku na strzępy. Eksploruj, przekradaj się i walcz, aby sprowadzić statek z powrotem na Ziemię. Zbieraj zasoby, ulepszaj zdolności i produkuj arsenał broni w brutalnym horrorze roguelike science fiction.