The Park
The Park to psychologiczny horror rozgrywający się w niepokojącym parku rozrywki, który skrywa mroczną i złowieszczą tajemnicę. Przez 1-2 godziny gracze mogą się skoncentrować na intensywnej fabule i eksploracji, zamiast na typowej walce i akcji. Dzień w parku... zgubiony miś... zaginione dziecko. Słońce zachodzi nad Atlantic Island Park, a ty przepatrujesz zdezelowane atrakcje w poszukiwaniu swojego syna, Calluma. Wraz z zapadaniem ciemności fabuła autorstwa ekipy wielokrotnie nagradzanych scenarzystów doprowadzi cię do paniki i paranoi. - Poznaj Atlantic Island Park i baw się na diabelskim młynie, autodromie i kolejce górskiej. Pamiętaj tylko, że niektóre atrakcje żyją własnym życiem. - Wciel się w Lorraine, kobietę przeżywającą najgorszy koszmar rodzica, i poznaj jej opowieść oraz mroczną i tragiczną historię parku. - Wołaj Calluma i wchodź w interakcję ze swoim otoczeniem, poszukując wskazówek i słuchając wewnętrznego głosu Lorraine odzywającego się w miarę postępów gry.