The Monster Couch Party Pack
Zdobądź The Monster Couch Party Pack, naszą specjalną imprezową paczkę w obniżonej cenie! Zaoszczędź kupując nasze gry w zestawie. Tetsumo Party - Nadeszła pora na Tetsumo Party! Pomóż wojownikom sumo zwyciężyć w tych komicznych zawodach – sterując ich rękami i nogami, pilnuj, by przeciskali się przez otwory w ścianach z bambusa. Jeśli ci się to nie uda, totalnie niedorzeczny sposób odpadną z gry! Die for Valhalla! - Na nordyckich ziemiach otwiera się potworny portal, światem pragnie zawładnąć Przedwieczny, chaos ogarnia krainę wikingów, a ta impreza dopiero się rozkręca. Początkujące Walkirie i ich tajemniczy przyjaciel podejmują wyzwanie uratowania świata. Co może pójść nie tak?