The Letter: A Horror Visual Novel
Do czego może posunąć się człowiek, aby przetrwać? Kiedy siedmioro ludzi pada ofiarą złej klątwy, przyjdzie im zrozumieć, że prawdziwe zagrożenie nie czycha gdzieś w cieniu, lecz leży w ich własnych sercach i umysłach. The Letter: A Horror Visual Novel to interaktywny dramat w klimatach horroru zainspirowany klasycznymi azjatyckimi filmami grozy. Przez wciągającą i wielopoziomową opowieść, gra stawia graczy w ciągle zmieniających się rolach siedmiu bohaterów, którzy zostają wplątani w tajemnicę dręczącą Ermengarde Mansion od wieków. Dokonane przez Ciebie wybory będą zmieniać opowiadaną historię, prowadząc ją naprzód. Naprawisz relacje stojące na krawędzi upadku czy pozwolisz im rozpaść się na dobre? Zaryzykujesz ocalenie kogoś pomimo możliwych konsekwencji czy też pozostawisz go na pastwę makabrycznego losu? Poza elementami horroru w The Letter: A Horror Visual Novel znajdziesz szczególny nacisk położony na rozwój postaci i interakcje między nimi. Los każdego z bohaterów jest w Twoich rękach.