The King is Watching
Baczne wejrzenie króla Chłopi harują, górnicy fedrują, a rycerze trenują... ale tylko wtedy, kiedy na nich patrzę! Tam, gdzie pada mój wzrok, praca wre. A gdy tylko spojrzę gdzie indziej? Lenistwo! Degrengolada! Muszę wybierać rozważnie spośród pól, kopalni i koszar, rozszerzając wejrzenie, żeby nikt się nie obijał! Władaj siłą napędową królestwa Woda, pszenica, kamień, węgiel, srebro – wszystkie zasoby zasilają moje imperium! Gospodarstwa żywią mój lud, kopalnie finansują moje ambicje, a warsztaty tworzą potężne fortyfikacje. Każda decyzja kształtuje moje rządy, a tylko dobrze zarządzane królestwo przetrwa burzę. Królestwo roguelite Każda kraina oznacza nowe wyzwania, od przeklętych cmentarzy po piekielne czeluście. Na czele wrogów stoją nieprzewidywalni generałowie, których pokonanie wymaga wyjątkowych taktyk. Jak na porządne roguelite przystało, moje wysiłki skutkują trwałymi ulepszeniami na kolejne rządy. Dzięki mojej królewskiej radzie niedościgłych kawalerzystów, znawców sztuk tajemnych i przebiegłych strategów zwycięstwo jest nieuniknione! Stale rosnące królestwo! Gra jest regularnie wzbogacana nową darmową zawartością, a wersja konsolowa od premiery zawiera aktualizację Wulkan, która dodaje nowy, ognisty biom, nowych bossów i nowe sposoby rozbudowy królestwa.