The Grand Tour Game
CAŁY SEZON 3 DOSTĘPNY W GRZE! Kto nie chciałby znaleźć się w samochodzie obok Clarksona, Hammonda i Maya z programu The Grand Tour? Teraz jest to możliwe! Zaczynasz oglądać, jak gospodarze programu próbują uruchomić wątpliwej jakości zabytki motoryzacji… i nagle orientujesz się, że to ty siedzisz za kółkiem – ten sam samochód, to samo miejsce i takie same szanse na widowiskową katastrofę. The Grand Tour Game to podzielona na odcinki gra wyścigowa spod szyldu Amazon Games oparta na cyklu programów The Grand Tour dostępnych w ramach bestsellerowej oferty Prime Original series. Atuty The Grand Tour Game to płynne przejście od oglądania zdarzeń prezentowanych w programie do bezpośredniej rozgrywki plus podkład głosowy trzech gospodarzy programu, a wszystko okraszone typowym dla programu ciętym dowcipem i nonszalancką bezceremonialnością. 15 odcinków: przeszło 200 grywalnych ekranów z programu przedstawiających ponad 70 samochodów i 36 torów. Dodaj 1500 punktów do swojego wyniku w grze, zdobywając wszystkie osiągnięcia TGT na Xbox One. Teraz zabawa nie musi się kończyć w chwili zakończenia programu – wręcz przeciwnie, wtedy dopiero na dobre się rozkręca.