The First Berserker: Khazan DEMO
To jest wersja demonstracyjna gry The First Berserker: Khazan. Zawiera ona dwie pierwsze misje z gry. Postępy osiągnięte w wersji demonstracyjnej można przenieść do pełnej wersji gry, korzystając z pliku zapisu. Ustawienia trudności można dostosować po ukończeniu misji 1. The First Berserker: Khazan to ekscytująca gra RPG akcji oparta na uniwersum Dungeon Fighter Online (DNF), flagowym tytule firmy Nexon z ponad 800 milionami graczy na całym świecie. Rozgrywająca się 800 lat przed wydarzeniami z DNF gra toczy się na kontynencie Arad i opowiada dotychczas nieznaną historię Khazana, pierwszego berserkera. Gracze doświadczą legendarnej podróży Khazana z pierwszej ręki, opanowując skomplikowaną i wciągającą mechanikę walki oraz tocząc strategiczne bitwy, które ożywiają jego epicką opowieść. [Opis gry] 1. Epickie walki z bossami i pełna akcji rozgrywka The First Berserker: Khazan oddaje istotę Dungeon Fighter Online dzięki połączeniu efektownej walki w stylu „hack and slash” i wyjątkowo wysokiego poziomu trudności, zapewniając dopracowaną, efektowną akcję. Zażarte starcia z bossami maksymalizują napięcie, a okupione harówką zwycięstwa zapewniają głębokie poczucie spełnienia, oferując graczom ekscytujące wrażenia z walki. 2. Wciągająca historia zemsty W 89 roku istnienia Imperium Pell Los wielki generał Khazan został fałszywie oskarżony o zdradę i wygnany w zaśnieżone góry. Cudem uniknął śmierci i postanowił się zemścić. Obserwuj proces jego przemiany, gdy odkrywa spiski, które doprowadziły do jego upadku, doskonali utracone umiejętności bojowe i odkrywa prawdę o imperium. 3. Grafika 3D cel-shaded Gra stworzona na silniku Unreal Engine i utrzymana w trójwymiarowej stylistyce cel-shading oddaje istotę filmów animowanych. Kontynent Arad został opracowany jako połączenie śmiałej, cieniowanej grafiki cel-shading i realistycznych tekstur, zapewniając żywe i wciągające wrażenia. [Funkcje gry] 1. Dynamiczny system zbierania i rozwoju przedmiotów Khazan z niezrównaną umiejętnością posługuje się szeroką gamą broni, w tym dwoma broniami jednocześnie – po jednej w każdej dłoni, włóczniami i mieczami dwuręcznymi. Zbieraj i ulepszaj broń, różne elementy zbroi i kompletne zestawy wyposażenia, aby wypracować swój własny, niepowtarzalny styl walki. 2. Ogromne kombinacje umiejętności Każda broń zapewnia różnorodne umiejętności, które możesz łączyć, aby stworzyć własny, niepowtarzalny styl walki. Wyjdź poza proste mechanizmy ataku i obrony i doświadcz rozgrywki, która nagradza strategię i kreatywność. The First Berserker: Khazan to idealne doświadczenie dla graczy szukających porywającej gry RPG akcji z niezwykle wciągającą fabułą. Dołącz do Khazana, który stawia czoła czekającym go wyzwaniom i staje się legendarnym berserkerem.