THE FINALS - TSM TGM25
Zawartość pakietu: - 1 legendarny strój z legendarnym efektem, - Koszulka, - Emotka, - karta gracza, - Talizman, - Sprej, - Naklejka, - Skórka broni, - Skórka Trampolina, - Skórka RPG-7. Część przychodów ze sprzedaży tego pakietu wędruje bezpośrednio do kieszeni drużyny TSM, zatem każda twoja walka to kolejna cegiełka na jej drodze ku zwycięstwu. Przygotuj się do walki, zdominuj arenę w stylu drużyny TSM i wesprzyj ją!