THE FINALS - KINGZERO TGM25
Zawartość pakietu: - 1 legendarny strój z legendarnym efektem, - Koszulka, - Emotka, - karta gracza, - Talizman, - Sprej, - Naklejka, - Skórka Trampolina, - Skórka Barricade, - Skórka defibrylatora. Część przychodów ze sprzedaży tego pakietu wędruje bezpośrednio do kieszeni drużyny KINGZERO, zatem każda twoja walka to kolejna cegiełka na jej drodze ku zwycięstwu. Przygotuj się do walki, zdominuj arenę w stylu drużyny KINGZERO i wesprzyj ją!