THE FINALS - APE SQUAD TGM25
Wkrocz na arenę z oficjalnym wyposażeniem drużyny APE SQUAD i okaż swoje wsparcie. Ten pakiet jest pełen wyjątkowych przedmiotów kosmetycznych, dzięki którym w każdym meczu będziesz reprezentować swoją drużynę, motywując ją na drodze na szczyt. Zawartość pakietu: - 1 legendarny strój z legendarnym efektem, - Koszulka, - Emotka, - karta gracza, - Talizman, - Sprej, - Naklejka, - Promień uzdrawiający, - Skórki broni (2). Część przychodów ze sprzedaży tego pakietu wędruje bezpośrednio do kieszeni drużyny APE SQUAD, zatem każda twoja walka to kolejna cegiełka na jej drodze ku zwycięstwu. Przygotuj się do walki, zdominuj arenę w stylu drużyny APE SQUAD i wesprzyj ją!