The Escapists 2 - Wicked Ward
W zamkniętej części opuszczonego szpitala dzieją się dziwne rzeczy. Szalony naukowiec i jego zgraja nieumarłych strażników strzegą swojego terytorium w gotyckich salach. Na zewnątrz jest tylko złowrogie niebo, deszcz i błyskawice oświetlające otaczający las. Po raz kolejny musisz konstruować przedmioty, walczyć i opracować plan ucieczki, tym razem z przerażającego więzienia opanowanego przez nadprzyrodzone siły. Charakterystyka: - Inspirowana horrorami nowa mapa ucieczki - Nowe elementy z motywem Halloween - Nowe przedmioty i schematy Twoim celem jest ucieczka za wszelką cenę!