Czy wierzysz w świąteczną magię? Przyda ci się każda jej cząstka, by pomóc Mikołajowi uratować Boże Narodzenie! Gdy Świąteczny Duch słabnie, na biegunie północnym nie jest już tak wesoło. Sanie Świętego Mikołaja nie latają, prezenty nie są gotowe i możliwe, że niektóre dzieci nie otrzymają podarunków. Biegaj, huśtaj się i skacz podczas szkolenia, aby zostać „oficjalnym elfim zwiadowcą”! Wybierz najlepszy świąteczny strój i rozsiewaj radość, badając każdy pokój, omijając przeszkody i dodając blasku wszystkim zakątkom domu. Zadbaj o to, by ten świąteczny czas był wesoły i rozpromieniony. Chcesz wykazać się bohaterstwem w Boże Narodzenie?