The Cub
Zainspirowana klasycznymi tytułami gra na miarę XXI wieku Pełna wyzwań parkourowa platformówka nawiązująca do klasycznych gier SEGI z lat 90. – takich jak The Jungle Book, Aladdin, Lion King – ale w nowoczesnej oprawie. Pokonuj przeszkody w ruinach ludzkości. Przechytrz rozwiniętą faunę i niebezpieczną florę. Rozwiązuj łamigłówki środowiskowe, z których każda wystawi twoje zdolności na próbę. Zostaw w tyle złowrogich ludzi, którzy ścigają cię podczas wynaturzonego, postapokaliptycznego polowania. Historia o dziecku uciekającym przed myśliwymi Po katastrofie ekologicznej bogata elita ucieka na Marsa, pozostawiając resztę ludzkości na pastwę losu. Wśród porzuconych na Ziemi znajduje się małe dziecko, które uodporniło się na niebezpieczne warunki panujące na planecie. Po dziesiątkach lat ludzie z Marsa powracają na Ziemię z misją zwiadowczą, a napotykając dziecko, czyli tytułowe Szczenię, próbują je schwytać. Tak rozpoczyna się podróż, podczas której będziesz odkrywać i eksplorować miejskie ruiny, uciekając przed oprawcami. Świat pełen opowieści Eksploruj ruiny świata ludzi po katastrofie ekologicznej, która wymiotła większość cywilizacji, zostawiając resztę na pastwę nieustannie ewoluującej fauny i flory. Poznaj historię upadku ludzkości, zbierając wskazówki. Od ruin brutalistycznych bloków mieszkalnych po opuszczone laboratoria genetyczne – każdy poziom kryje własną historię. Poruszająca ścieżka dźwiękowa Twojej wędrówce będzie towarzyszyć chwytająca za serce muzyka Marsjańskiego Radia Nostalgia. Poznaj skłaniające do zadumy historie ocalałych bogaczy żyjących na Marsie, przeplatane relaksującymi, postapokoaliptycznymi utworami puszczanymi przez wygadanego prezentera radiowego. Budząca nostalgię grafika Piękne, ręcznie rysowane grafiki w stylu klasycznych animowanych filmów z lat 90. – takich jak Atlantyda, Tarzan i Droga do El Dorado – z elementami zaczerpniętymi z Primal – uznanego przez krytyków serialu twórcy Samuraja Jacka, Genndy'ego Tartakovsky'ego.