NOWOŚĆ: Odblokujesz 1 dodatkowy pojazd (samochód koncepcyjny Cadillac Ciel) z Przepustką Roku 3 (zakupioną oddzielnie), jeśli już posiadasz Przepustkę Roku 1 lub Przepustkę Roku 2! Przepustka Roku 2 obejmuje: - Tryb Chase Squad: nowa wyjątkowa rozgrywka przeciwko przeciwnikom kierowanym przez SI oraz nowe wyzwania w otwartym świecie. Odblokuj 7 pojazdów zarezerwowanych dla trybu Chase Squad: sześć samochodów i śmigłowiec z opcją niepowtarzalnej personalizacji. - 13 dodatkowych pojazdów dostępnych od ręki, takich jak Maserati MC20 Cielo (2023) czy Nissan Skyline GT-R (R32) (1989).