Teslagrad
Teslagrad to dwuwymiarowa platformówka z elementami akcji, w której kluczem do poznania sekretów skrywanych w opuszczonej wieży Tesla są magnetyzm i inne siły elektromagnetyczne. Zdobądź nowe moce, które pomogą Ci w eksploracji otwartego świata złożonego z ponad 100 przepięknych, ręcznie malowanych lokacji, osadzonych w steampunkowej wizji dawnej Europy. Wciel się w chłopca, niespodziewanie uwikłanego w dawno zapomniany spisek z udziałem despotycznego króla, który od wielu lat sprawuje rządy żelaznej ręki. Wskocz w sam środek niesamowitej przygody, opowiedzianej przy pomocy niemej narracji. Uzbrojony w pradawne wynalazki Teslamantów oraz własną pomysłowość i kreatywność, podążaj ścieżką prowadzącą przez ruiny wieży Tesla, a nawet dalej.