Tesla Force
Dołącz do Nikoli Tesli, Marii Skłodowskiej-Curie, H.P. Lovecrafta oraz Mary Shelley i korzystając z nauki jako supermocy ocal świat przed inwazją potworów. Tesla Force to dynamiczna, generowana proceduralnie strzelanka rogue-lite z widokiem z góry, nieustanną jatką i niezwykłym rozmachem. Gdy budzą się koszmary, pora wezwać ekipę Tesla Force, aby obroniła ludzkość przed atakiem niewyobrażalnych potworów z innych wymiarów! Niepowstrzymani bohaterowie Wybieraj spośród czterech bohaterów o unikatowych talentach: Tesla, ekspert od gadżetów Lovecraft, znawca wiedzy tajemnej Curie, mistrzyni walki dwiema broniami Shelley, matka potworów Nauka w służbie człowieka Dziesiątkuj hordy potworów za pomocą cudów techniki takich jak rentgenowskie ostrze, drabina Jakuba, wieżyczka Tesli czy mech bojowy. Poza gadżetami podczas gry możesz też zdobyć liczne atuty, dzięki którym zmodyfikujesz i rozwiniesz swoją postać. Ich nakładające się efekty pozwolą na stosowanie w walce szaleńczych kombinacji ciosów. W labiryncie uliczek Arkham natkniesz się także na różnego rodzaju tajemnice i artefakty, zarówno pomocne, jak i szkodliwe, uważaj więc na siebie i spodziewaj się niespodziewanego. Niekończące się poziomy Przemierzaj dotknięte przez plagę ziemie i ponoś konsekwencje swoich decyzji. Świat jest generowany proceduralnie, więc każda przygoda będzie niepowtarzalna! Dzięki funkcji losowego tworzenia poziomów gra pozostanie świeża i nie przestanie zaskakiwać. Każda kolejna rozgrywka będzie inna od poprzedniej! Czas jest jak spłaszczone koło Śmierci nie zdołasz uniknąć, ale nie będziesz ginąć na marne. Po każdym zgonie wrócisz do bazy w wieży Wardenclyffe, gdzie wyposażysz swoją postać w różnego rodzaju ulepszenia! A jeśli uda ci się dotrwać do końca wyprawy, możesz zagrać ponownie, stawiając czoła jeszcze trudniejszym wyzwaniom! Przed tobą wiele takich cykli do ukończenia. Dokąd cię zaprowadzą? Czy odważysz się stawić czoła straszliwej prawdzie z zaświatów? Tik-tak Nadchodzi zagłada. Z każdym oddechem koniec jest bliższy. Z każdą minutą potwory stają się silniejsze i zyskują nowe zdolności. Im więcej upłynie czasu, tym trudniej ci będzie uniknąć unicestwienia. Nie pozwól, by na zegarze zagłady wybiła dwunasta!