TERMINATOR: RESISTANCE
Nie ma innego losu, niż ten, który sam sobie wykujesz. Weź udział w wydarzeniach prowadzących do bitwy, która zadecyduje o wyniku wojny ludzkości z maszynami. Terminator: Resistance to gra z gatunku FPS, której akcja rozgrywa się we wspomnianej w filmach „THE TERMINATOR” i „T2: JUDGMENT DAY” postapokaliptycznej przyszłości. Przeznaczeniem maszyn jest klęska, ale za jaką cenę?