Terminal 81
Gra pełna tajemnic i psychologicznego horroru o retro estetyce wizualnej. Terminal 81 to niezależna gra symulacyjna, pełna tajemnic i psychologicznego horroru o retro estetyce wizualnej. Akcja gry rozgrywa się w 2008 roku, w fikcyjnej dzielnicy miasta São Paulo w Brazylii. W wyniku globalnego kryzysu finansowego w 2008 roku, Lorena podjęła decyzję o emigracji do dużego i bogatego miasta São Paulo, aby znaleźć pracę i pomóc swojej rodzinie. Lorenie łatwo udało się znaleźć pracę w supermarkecie. Tego, czego nie wiedziała, było to, że dzielnica, w której miała pracować, to Terminal 81 - stara dzielnica przemysłowa nawiedzona przez biedę, przestępczość i brud. Podczas pobytu w Terminal 81, Lorena dowiedziała się, że pewna grupa młodych kobiet została porwana. Eksplorując dzielnicę i poznając jej mieszkańców, zdaje sobie sprawę, że rzeczywistość Terminal 81 jest dużo mroczniejsza, niż się wydaje. To, co wyglądało jak prosta dzielnica latynoamerykańska, z wszystkimi złymi rzeczami, które to implikuje, jest niebezpiecznym obszarem zdominowanym przez tajemniczą "organizację przestępczą", która dokonuje morderstw, prostytucji i handlu ludźmi. Eksploruj Terminal 81, poznaj postacie, podążaj za swoim kompasem moralnym, podejmuj decyzje i dojdź do wniosków. Cechy gry: - Gra średniej długości; >1 godzina, aby odblokować zakończenie, 4-6 godzin, aby zwiedzić całą grę, w zależności od umiejętności każdego gracza - Mapa do swobodnej eksploracji; Odkrywaj restauracje, sklepy, kluby nocne, jarmarki, parki itp. W całym Terminal 81! - Atmosferyczność; szeroka gama efektów dźwiękowych i wideo gwarantująca immersję gracza w Terminal 81 - Interaktywne środowisko; Idź do pracy, zarabiaj pieniądze, wydawaj je w sklepach, rozmawiaj z ludźmi, graj w minigry i wiele innych! - Różne zakończenia; Historia gry jest kształtowana przez decyzje gracza.