Teratopia
Obroń ziemię przed złymi najeźdźcami i uratuj swoich przyjaciół w tej kolorowej bijatyce 3D! Dołącz do Tucho i pomóż mu uratować przyjaciół oraz wyzwolić groteskowy, barwny kraj Teratopii! Przejdź 13 unikatowych terenów pełnych wrogów, którzy chcą przejąć Twoje rodzinne ziemie. Jednak nie lękaj się! Moc przyjaźni zapewni Ci wsparcie Teratopianów i zróżnicowane umiejętności, dzięki którym będziesz w stanie stawić czoła czerwonym najeźdźcom. Zanurz się w przygodzie pełnej akcji i planuj strategię w biegu, aby pokonać swoich wrogów! Zagraj jako wojownik Tucho, strzelec Benito lub łotrzyk Horacio, korzystając z unikatowych mocy i umiejętności każdej postaci.