TERASLIDE
Graj jako Tulock, lis polarny, i pomóż mu przejść przez różne poziomy tej gry logicznej opartej na ruchu po sześciokątnej siatce. Ślizgaj się w linii prostej do przeszkody lub krawędzi na 100 poziomach i znajdź właściwą ścieżkę do ostatniego sześciokąta, unikając pułapek. Odkrywaj nowe mechaniki w różnych światach o rosnącym poziomie trudności bez obaw o utknięcie, dzięki dostępnej w grze pomocy. A dla tych, którzy szukają dodatkowej trudności, na poziomach czeka ponad 250 opcjonalnych wyzwań. Funkcje: * 100 poziomów rozłożonych na 12 światów, * Sześciokątna siatka wymagająca innego myślenia, * 10 mechanik dodawanych w miarę postępu gry, * Rosnący poziom trudności, z pomocą w grze (rozwiązania), * Możliwość cofnięcia ruchu w przypadku błędu, * Ponad 250 opcjonalnych wyzwań rozłożonych na 100 poziomów.