TEKKEN 8 - DEMO
Przygotujcie się do kolejnego starcia w tej wersji demonstracyjnej ostatecznej bijatyki 3D, Tekkena 8, najnowszej odsłony serii Tekken. Dostępne tryby: – Tryb fabularny: „Przebudzenie mroku” (początek) – Wyprawa po salonach gier (początek) – Super walka duchów (ograniczona) – Galeria (ograniczona) – Pojedynek (ograniczony) Dostępne postacie i plansze: – Postacie: Jin, Kazuya, Paul i Nina – Plansze: Urban Square (Evening), Yakushima i Sanctum *Tryb sieciowy będzie niedostępny. *Część zawartości może się różnić od pełnej wersji gry. *Dane gracza nie zostaną przeniesione do pełnej wersji gry.