TEKKEN 7
Miłość, zemsta, duma. Każdy ma jakiś powód, by walczyć. To wartości, które nas określają i czynią nas ludźmi, niezależnie od naszych wzlotów i upadków. Nie ma błędnych motywów, jedynie ścieżka, którą wybieramy. Przeżyj epickie zakończenie historii klanu Mishima i odkryj powody jego bezustannej walki. Oparty o silnik Unreal Engine 4, TEKKEN 7 zawiera niesamowite, filmowe starcia fabularne oraz dynamiczne pojedynki, które można stoczyć ze znajomymi i rywalami. To także niepowtarzalny i innowacyjny system walki, jakiego jeszcze nie było.