Tank Mechanic Simulator Reinforced - Shermans DLC
Drodzy Mechanicy! Przygotujcie się na nowe, ekscytujące DLC, które dodaje do gry 5 nowych czołgów USA z czasów II wojny światowej. DLC zawiera ikoniczne czołgi takie jak M4A1 Sherman (wczesna produkcja), M4 Sherman (średnia produkcja), M4A2 Sherman (późna produkcja), M4A3E2 Sherman Jumbo i T34 Calliope. Te czołgi są wyposażone w nowe silniki, w tym Wright Continental R-975-C1, General Motors 6046 i Ford GAA, dodając do autentyczności i realizmu gry. Dodatkowo, DLC wprowadza nową skrzynię biegów, Spicer Synchro Mesh Gearbox, która może być używana we wszystkich tych czołgach. Każdy z pojazdów został pieczołowicie odtworzony na podstawie zgromadzonej dokumentacji technicznej. Wnętrza zostały ładnie uszczegółowione z radiami, deskami rozdzielczymi i większą ilością wymiennych części. Przygotuj się na zanurzenie w emocjach związanych z czołgami Armii Stanów Zjednoczonych z okresu II wojny światowej dzięki tym nowym dodatkom do Tank Mechanic Simulator. Niezależnie od tego, czy jesteś miłośnikiem historii, czy po prostu kochasz dreszczyk emocji związany z renowacją potężnych czołgów, tego DLC nie można przegapić.