Badaj teren, skacz i strzelaj, aby ocalić swoją rodzinę przed inwazją insektów! Dołącz w podskokach i odkrywaj przyrodę w „Tamarin”, trzecioosobowej grze przygodowej akcji, toczącej się wśród pięknych północnych krajobrazów. Główną bohaterką jest urocza, zwinna małpka, która z powodu zanieczyszczenia środowiska i atakujących insektów rusza do walki o przetrwanie rodziny. Przemierzaj niesamowity, połączony świat 3D, w którym naczelne strzelają do robali i robią z nich miazgę w platformowej rozgrywce. Wykaż się zwinnością tamaryny, wędrując przez lasy, fiordy i góry wśród malowniczych szlaków północnych pustkowi. Po drodze ruszysz w pościg za tajemniczymi elektrycznymi świetlikami, odkryjesz sekret podziemnego świata tańczących mrówek, uratujesz niewinne ptaki i przywrócisz idyllę w naturalnym środowisku tamaryn.