Tamarak Trail
Tamarak Trail to gra typu deck-building rougelike, w której wykorzystujesz dopasowane pod siebie zestawy kości, walcząc na generowanych losowo szlakach – pełnych skarbów i tajemnic – aby ochronić mieszkańców przed złem, które zawładnęło szlakiem. Jako członek Loży Jesiotra, sekretnego stowarzyszenia, którego celem jest pokonanie złowrogiej potęgi na szlaku Tamarak, twoim zadaniem będzie walka o pokój. W GRZE: Personalizacja kości: Wybieraj spośród przeróżnych ścianek kości, aby tworzyć potężne synergie i manipulować polem bitwy. Łącz umiejętności, aby osiągnąć niewyobrażalną moc! Trzy klasy postaci: Wciel się w jedną z trzech klas: Detektywa, Magika albo Tropiciela, aby odkrywać wskazówki i odnajdywać potężne artefakty. Porywający szlak: Graj bez końca dzięki generowanym losowo szlakom z różnymi bossami, celami i potyczkami. Wybierz swą ścieżkę i zarządzaj zasobami, aby dotrwać do samego końca przygody. Niesamowite artefakty: Niektóre przedmioty mają moc wpływania na rzeczywistość. Zbieraj je, aby pozyskać więcej kości i drastycznie zmienić styl walki swojej postaci.