Talon edycji postaci: Pakiet 3 talonów
Wykorzystując te trzy kupony, możesz zmienić wygląd (w tym płeć) swojego myśliwego na ekranie wyboru zapisu gry. Nie możesz zmienić nazwy myśliwego ani nazwy i wyglądu koleżkota. Uwaga: - Kupony można zakupić tylko raz. - Można je wykorzystać do modyfikacji postaci maksymalnie trzy razy. - Fryzurę, kolor brwi, zarost, makijaż i strój postaci możesz zmienić z poziomu skrzynki w domu, bez konieczności wykorzystywania kuponu.