Tales from Candleforth
Tales from Candleforth to zbiór bajek, które zostały napisane na zakazanej księdze wiele lat temu, aby ukryć jej treść. Po latach mroczny tekst wykrwawia się i trafia na strony opowieści, mieszając się z nimi i przekręcając historie. Opowieść zaraz się zacznie... W pierwszej opowieści poznajemy Sarę, szesnastoletnią dziewczynkę, która sama prowadzi aptekę rodzinną. Babcia Sarah zaginęła jakiś czas temu, ale pewnego dnia znajduje wskazówki, że może nadal żyć. Kiedy Sarah odkrywa nowe moce, które mogą odziedziczyć tylko kobiety z jej rodziny, wyrusza w świat okultyzmu, tajemnic i horroru, aby odkryć sekrety, które ukrywa jej rodzina i odkryć rolę, jaką odgrywa w tym wszystkim.