Takotan
Ostatnia nadzieja ludzkości ma macki! Świat upadł w wyniku inwazji obcych. U progu zniszczenia ludzkość woła o pomoc! Takotan to gra typu shoot’em up w stylu retro inspirowana 16-bitową klasyką. Uratuj świat przed inwazją obcych, strzelając i omijając przeszkody na 8 pełnych akcji poziomach ze złowrogimi bossami! Zbierz różne wzmocnienia, w tym lasery, kule i gwiazdy ninja, by zgładzić wrogów i bronić planety.