Tainted Grail: Conquest
Wyjątkowe połączenie gry roguelike z konstruowaniem talii z grą RPG z ciekawą fabułą i możliwością rozgrywania kolejnych poziomów w nieskończoność. Przemierzaj nieustannie zmieniające się mapy, walcz ze śmiertelnie groźnymi wrogami i dowiedz się, co się stało na przeklętej wyspie Avalon.