SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris
Zawsze dzielili wspólne chwile. Myśleli, że to nigdy się nie skończy. ――― Kirito budzi się w obcej wirtualnej rzeczywistości, w której jednak coś wydaje się być znajome… W podziemnym ogromnym świecie, przedstawionym w anime SWORD ART ONLINE, Kirito wyrusza na niesamowitą przygodę w najnowszej grze RPG z serii! Ciesz się płynnymi, pełnymi akcji starciami w czasie rzeczywistym, korzystając ze zdolności fechtunku, świętych sztuk walki i twoich ulubionych postaci ze świata SAO! Kirito spotyka chłopca imieniem Eugeo. Gdzieś głęboko w ich sercach tli się obietnica. Aby ją wypełnić i nie stracić siebie nawzajem, wyruszają na wspólną przygodę. Nic ich nie powstrzyma przed osiągnięciem celu.