SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris Premium Pass
Kontynuuj przygodę Kirito w podziemnym świecie, korzystając z Premium Pass do SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris. Premium Pass składa się z dwóch dużych DLC i zawiera: – Nowe scenariusze – Nowe uzbrojenie – Nowych bossów – Nowe mapy – Nowe przerywniki filmowe – Dodatkowy kostium z Premium Pass Jeszcze raz poznaj silne więzi jednoczące Kirito, Eugeo i wszystkich ich przyjaciół!