Surviving Mars: Marsvision Song Contest
Mars nie zabił (jeszcze) gwiazdy radia muzyką ze stacji radiowej z najlepszymi popowymi piosenkami krajów sponsorujących. Kiwaj się do kawałków J-pop, Bollywood i innych, gdy pracujesz nad bezpieczeństwem swoim i kolonistów!