SUPERHOT
„Wyznacznik doskonałości.” – Destructoid 9/10 „Najbardziej innowacyjny shooter, w jaki grałem.” – Jimquisition 9.5/10 „Inny od wszystkiego, w co kiedykolwiek grałem.” – Polygon 9/10 „To ta sama liga co System Shock i Half-life” – The Daily Dot 5/5 „SUPERHOT TO NAJBARDZIEJ INNOWACYJNY SHOOTER, W JAKI GRAŁEM!” – Washington Post Planuj swoje ruchy w nieokiełznanym chaosie. SUPERHOT to gra FPS, w której czas płynie tylko wtedy, gdy się poruszasz. Nie ma tu regenerującego się paska zdrowia ani wygodnie rozmieszczonych paczek z amunicją. Jesteś tylko Ty i Twoi przeciwnicy – lepiej wyposażeni i z przewagą liczebną. Wyrywaj broń pokonanym wrogom, zabijaj i manewruj pośród nawałnicy mknących w zwolnionym tempie pocisków. Dzięki niepowtarzalnej, stylizowanej oprawie graficznej SUPERHOT wprowadza coś świeżego i przełomowego do gatunku FPS. Dopracowany i minimalistyczny język wizualny gry SUPERHOT pozwala skupić się na tym, co najważniejsze – płynnej rozgrywce oraz prawdziwie kinowym pięknie walki. Trzydzieści miesięcy pracy. Tysiące godzin projektowania i tworzenia. Od skromnego początku podczas 7-dniowego maratonu projektowania gier FPS, poprzez zakończoną wielkim sukcesem kampanię na serwisie Kickstarter, aż do całej góry nagród przyznanych przez branżowych ekspertów, gra SUPERHOT jest owocem pracy niezależnego, oddanego zespołu i tysięcy sponsorów z całego świata. Znasz to doświadczenie? Chcesz, żeby stało się jeszcze bardziej realne? SUPERHOT VR czeka na Ciebie. Stawiasz na niezależność. Nie będziesz słuchać nikogo. MIND CONTROL DELETE da Ci wolność.